cheyorna-satee

Alla inlägg under september 2011

Av SATEE SATEE - 30 september 2011 21:21

HEJ ! 

Har precis spelat match.

jag börja på topp, sen mitt, sist back . 

men från början så gjorde jag ett mål ( YEY ! ) 

Blev glad . 

sen så tappa vi ALLTING ...... 

men vi vann ändå med 1-0

Man kan säga att vi hade  tur ...

Men VINST är en VINST ! ju så vi ska va glada STUVSTA <333 !

// Emmmmmy .  

Oj glömmde e PAPARATZZI  YEeh kolla in bilderna :D 


 

Jag......   Julia o carro ( dom såg inte att jag tog  kort ) HAHA



SÅ NU HEJDÅ <333 

Av SATEE SATEE - 30 september 2011 20:56

Idag så skulle jag jue till läkaren o kolla min hand men det blev typ nt så.... . Först så åkte jag o mamma typ till ring nåtting.. sen så åkte vi till södersjukhuset men dom tog INTE emot barn under 15 år!!!! Då var vi tvungen att åka till Karolinska men då skulle man vänta i 2 HELA TIMMAR TILLS MAN FICK TRÄFFA LÄKAREN!! Men dom sa att jag skulle åka hem igen eftersom att det var jätte lånnng kö, men då ska vi åka imorgon o rönka ( stavning ) min hand imorrgon istället.....  Vi åkte kl 17.00 och jag kom hem nu! Så jag är fett trött men men...det är andra gången jag åker på några månader till sjukhus.. brukar nt ha så mkt otur som jag har nu....


See yaa   Nisse  

Av SATEE SATEE - 30 september 2011 20:54

Idag så skulle jag jue till läkaren o kolla min hand men det blev typ nt så.... . Först så åkte jag o mamma typ till ring nåtting.. sen så åkte vi till södersjukhuset men dom tog INTE emot barn under 15 år!!!! Då var vi tvungen att åka till Karolinska men då skulle man vänta i 2 HELA TIMMAR TILLS MAN FICK TRÄFFA LÄKAREN!! Men dom sa att jag skulle åka hem igen eftersom att det var jätte lånnng kö, men då ska vi åka imorgon o rönka ( stavning ) min hand imorrgon istället.....  Vi åkte kl 17.00 och jag kom hem nu! Så jag är fett trött men men...det är andra gången jag åker på några månader till sjukhus.. brukar nt ha så mkt otur som jag har nu....


See yaa   Nisse  

Av SATEE SATEE - 30 september 2011 19:16

TJO de är så att.....jag iaf älskar komentarer jag ville bara säga "komentera på!" och kolla våran blogg tipsa vänner och så........ jaja caio// hanna

Av SATEE SATEE - 30 september 2011 18:58

TJO! idag började vi skolan kl 8:20 och killarna 8:00(haha) sen eter skolan gick jag hem och åt mellis sen kom jag på att jag hade utväcklingsamtal så jag kutade till skolan.. sen efeter de skulle jag till maniljottis(amandas) dans så jag gick hem till amanda och vi fick kuta till bussen sen åkte jag med pappa och köpte middag till mejj sen åkte jag hem nu sitter jag här själv och har fredagsmys (jippie) nu väntar jag bara på att amanda ska komma(hon ska sova över)sen i morron är det grönan.... =  stressing dag!!!!!

bilder från idag <3

    haha caio // hanna <3

Av SATEE SATEE - 30 september 2011 16:14

Fredag

8:20: Musik  . ( ska sjunga 17 år av Veronica maggio med Emelie . Carro. Amanda och hanna ! Vem var de mer ....      ja WILMA ju sry Wilmer <3 )  aja , men de kmr bli Jätte kul. sen hade vi MATTE ! haha jag e ett matte freak ...   HAHA nej men e bra på Matematik . Sen Lunch eller a vet inte om man kan kalla det lunch det var Pasta saker med nått konstigt kött i pasta grejerna och sen hade dom hält på OST haha så ÄCKLIGT   , Efter Lunchen( Pastagegamojan) så  hade vi " Tyst läsning " det var verkligen tyst ..... elr inte . ! Sen har vi Slöjden ... jag gillar SYslöjd men TRÄslöjd är inte så kul...men man tackar  för att man har amanda brevid sig så hon hjälper mig hehe :P  , sen har vi sista lexionen ( Svenska men blev Engelska idag ) vi gjorde Läxa grej . Sen så sluta viså SKÖNT !!! kl 13:40 Chill dag ! 

Jag bara gick hem med min brooooder Julia och Syraaaaan Carro  

Sen fick jag säga hejdå till dom ''SNYFT'' 


Heeeejdå ( för just nu alltså <3 :P )   // EMMMMY <3 :D 

Av SATEE SATEE - 30 september 2011 15:35

Hello!:D  

Vill bara visa er en SÖÖÖT kille <333 :D 

  

Och  så Rubiken Best friends KIDNAP HIM !!! <3    // EMMY <33 :D 






Av SATEE SATEE - 30 september 2011 15:30

Nu ska jag till läkaren o kolla vad det är för fel på den eftersom att det inte har går över på en vecka  . Men jag hoppas att det går bra eftersom

jag har jue dans på söndag...

Jaja, vi får se hur det går. Jag bloggar om vad läkaren säger...


See ya   Nisse 

Presentation

Hej 6 st snygga tjejer här som bloggar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards